Preattentive Processing of Web Advertising / Najlacnejšie knihy
Preattentive Processing of Web Advertising

Kód: 08875088

Preattentive Processing of Web Advertising

Autor Chan Yun Yoo

Despite the continued effort to theorize how Web advertising works, little has been known about how Web advertising may affect consumers responses when the Web advertisements are outside of consumers attentional focus. This book n ... celý popis

96.81

Bežne: 98.79 €

Ušetríte 1.98 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Preattentive Processing of Web Advertising

Nákupom získate 244 bodov

Anotácia knihy

Despite the continued effort to theorize how Web advertising works, little has been known about how Web advertising may affect consumers responses when the Web advertisements are outside of consumers attentional focus. This book not only proposes a theoretical framework of how Web advertising works, but also empirically examines preattentive processing of Web advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

96.81

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: