Introduction to Marketing, International Edition / Najlacnejšie knihy
Introduction to Marketing, International Edition

Kód: 04454181

Introduction to Marketing, International Edition

Autor Carl McDaniel

Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing principles affect your day-to-day life, as well as their significant influence in business decisions. Core topics include the soc ... celý popis

97.95

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Introduction to Marketing, International Edition

Nákupom získate 245 bodov

Anotácia knihy

Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing principles affect your day-to-day life, as well as their significant influence in business decisions. Core topics include the social marketing phenomenon, entrepreneurship, C.R.M., global perspectives, and ethics, as well as in-depth discussions on key tools of the trade, such as metrics and the marketing plan. Intriguing coverage of newsworthy events clarifies the readings and gets you thinking about your own decisions in the consumer marketplace. Loaded with helpful learning features like detailed appendices, cases, vignettes, boxed features, and videos, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition gives you countless opportunities to develop and apply critical-thinking skills as you acquire the marketing knowledge essential for success in the business world.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

97.95

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: