Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes / Najlacnejšie knihy
Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Kód: 04010308

Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Autor Margaret Mark, Carol S. Pearson

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious ... celý popis

29.75

Bežne: 38.74 €

Ušetríte 8.99 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes

Nákupom získate 73 bodov

Anotácia knihy

Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

29.75

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: