Understanding Sponsored Search / Najlacnejšie knihy
Understanding Sponsored Search

Kód: 02050593

Understanding Sponsored Search

Autor Jim Jansen

This book addresses the underlying foundational elements, both theoretical and methodological, of sponsored search. As such, the contents are less affected by the ever-changing implementation aspects of technology. Rather than foc ... celý popis

138.84

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Understanding Sponsored Search

Nákupom získate 346 bodov

Anotácia knihy

This book addresses the underlying foundational elements, both theoretical and methodological, of sponsored search. As such, the contents are less affected by the ever-changing implementation aspects of technology. Rather than focusing on the how, this book examines what causes the how. Why do certain keywords work, while others do not? Why does that ad work well, when others that are similar do not? Why does a key phrase cost a given amount? Why do we measure what we do in keyword advertising? This book speaks to that curiosity to understand why we do what we do in sponsored search. The content flows through the major components of any sponsored search effort, regardless of the underlying technology or client or product. The book addresses keywords, ads, consumers, pricing, competitors, analytics, branding, marketing and advertising, integrating these separate components into an incorporated whole. The focus is on the critical elements, with ample illustrations and with enough detail to lead the interested reader to further inquiry.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

138.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: