Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX / Najlacnejšie knihy
Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Kód: 20793738

Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Autor Isabella Villani

Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how ... celý popis

17.55

Bežne: 23.15 €

Ušetríte 5.60 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX

Nákupom získate 44 bodov

Anotácia knihy

Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how do you k

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

17.55

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: