Kód: 20793738
Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX
Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how ... celý popis
17.55 €
Bežne: 23.15 €
Ušetríte 5.60 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX
Nákupom získate 44 bodov
Anotácia knihy![](/public/obrazky/h5-rbra.png)
Your customers are your future. Smartphones, social media and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how do you k
Parametre knihy![](/public/obrazky/h5-rbra.png)
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
- Celý názov: Transform Customer Experience - How to achieve customer success and Exceptional CX
- Autor: Isabella Villani
- Jazyk:
Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 288
- EAN: 9780730368366
- ISBN: 073036836X
- ID: 20793738
- Nakladateľ: John Wiley & Sons Australia Ltd
- Hmotnosť: 444 g
- Rozmery: 226 × 156 × 16 mm
- Dátum vydania: 18. January 2019
Obľúbené z iného súdka