Service Brand Equity / Najlacnejšie knihy
Service Brand Equity

Kód: 06838753

Service Brand Equity

Autor Narumon Kimpakorn

The purpose of this study is to construct an employer brand equity framework and to demonstrate the relationship between employer brand equity to customer based brand equity in luxury hotels. While the employee is core to service ... celý popis

75.46


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Service Brand Equity

Nákupom získate 189 bodov

Anotácia knihy

The purpose of this study is to construct an employer brand equity framework and to demonstrate the relationship between employer brand equity to customer based brand equity in luxury hotels. While the employee is core to service brand equity theories, little is known about what characterizes an effective employee. This study attempts to uncover this unknown. Finding endorse the importance of espousing a vision containing reference to employee brand equity and customer based brand equity.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

75.46

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: