Release the Hostages: Using Goldratt's Theory of Constraints for Customer Support Management / Najlacnejšie knihy
Release the Hostages: Using Goldratt's Theory of Constraints for Customer Support Management

Kód: 11568383

Release the Hostages: Using Goldratt's Theory of Constraints for Customer Support Management

Autor Richard Klapholz, Alex Klarman

Is Customer Support More Than A Necessary Evil? For decades the Theory of Constraints has revolutionized the business world from Production on the shop floor to Engineering, Project Management and Marketing & Sales, the implement ... celý popis

22.99

Bežne: 24.08 €

Ušetríte 1.09 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Release the Hostages: Using Goldratt's Theory of Constraints for Customer Support Management

Nákupom získate 58 bodov

Anotácia knihy

Is Customer Support More Than A Necessary Evil? For decades the Theory of Constraints has revolutionized the business world from Production on the shop floor to Engineering, Project Management and Marketing & Sales, the implementation of TOC has resulted in systemwide improvements that have increased profitability without significant investment. In this book, the sequel to The Cash Machine, we learn how Customer Support, considered both the "long arm of R&D" and the "extended support arm of Sales," can benefit from the application of TOC by becoming a profitable entity that sells services based on the value that's provided to customers and systematically puts resources and infrastructure in place in order to deliver quality support while making more money now and in the future.

Parametre knihy

22.99

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: