Refined Tastes / Najlacnejšie knihy
Refined Tastes

Kód: 04709143

Refined Tastes

Autor Wendy A. Woloson

American consumers today regard sugar as a mundane and sometimes even troublesome substance linked to hyperactivity in children and other health concerns. Yet two hundred years ago American consumers treasured sugar as a rare comm ... celý popis

66.51

Bežne: 66.52 €

Ušetríte 0.01 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Refined Tastes

Nákupom získate 166 bodov

Anotácia knihy

American consumers today regard sugar as a mundane and sometimes even troublesome substance linked to hyperactivity in children and other health concerns. Yet two hundred years ago American consumers treasured sugar as a rare commodity and consumed it only in small amounts. In Refined Tastes: Sugar, Confectionery, and Consumers in Nineteenth-Century America, Wendy A. Woloson demonstrates how the cultural role of sugar changed from being a precious luxury good to a ubiquitous necessity. Sugar became a social marker that established and reinforced class and gender differences. During the eighteenth and early nineteenth centuries, Woloson explains, the social elite saw expensive sugar and sweet confections as symbols of their wealth. As refined sugar became more affordable and accessible, new confections-children's candy, ice cream, and wedding cakes-made their way into American culture, acquiring a broad array of social meanings. Originally signifying male economic prowess, sugar eventually became associated with femininity and women's consumerism. Woloson's work offers a vivid account of this social transformation-along with the emergence of consumer culture in America.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities History History: specific events & topics

66.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: