Qualitative Marketing Research / Najlacnejšie knihy
Qualitative Marketing Research

Kód: 24010282

Qualitative Marketing Research

Autor Rajagopal

This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. Qualitative research manages the fundamental challeng ... celý popis

22.59

Bežne: 27.87 €

Ušetríte 5.28 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Qualitative Marketing Research

Nákupom získate 57 bodov

Anotácia knihy

This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. Qualitative research manages the fundamental challenge in interpretin

Parametre knihy

22.59



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: