Package Design Workbook / Najlacnejšie knihy
Package Design Workbook

Kód: 04445297

Package Design Workbook

Autor Steven DuPuis

This new addition to the Workbook series will provide readers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. The book will addr ... celý popis

48.34

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Package Design Workbook

Nákupom získate 121 bodov

Anotácia knihy

This new addition to the Workbook series will provide readers with a thoughtful packaging primer that covers the challenges of designing packaging for a competitive market in a very hardworking and relevant way. The book will address all aspects of the creative process, including choosing a package format, colors and materials, final finishes, and special considerations such as awkward objects and unique display considerations. This book will break down the process of design in a much more comprehensive way than most books on the subject, which just analyze the final designs.As with the previous books in the series, it will also offer case studies in the back half of the book with the text focusing on why specific colors, formats, type treatments, and finishes were chosen, and what the resulting effects on the consumer and for the client were.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

48.34

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: