New media in the marketing communication of enterprises in the international market / Najlacnejšie knihy
New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Kód: 22458107

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Autor Bartosik-Purgat Małgorzata

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media ... celý popis

19.30

Bežne: 25.71 €

Ušetríte 6.41 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame do 4 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Nákupom získate 48 bodov

Anotácia knihy

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social med

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po polsky Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Marketing. Badania marketingowe

19.30



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: