Kód: 20009577
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011 ... celý popis
22.39 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 56 bodov
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011
Zaradenie knihy Knihy po španielsky Formación y escolar
22.39 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )