Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust / Najlacnejšie knihy
Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Kód: 19743648

Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Autor Peter Horst

Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to ... celý popis

24.85

Bežne: 30.74 €

Ušetríte 5.89 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Nákupom získate 62 bodov

Anotácia knihy

Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to try their product and stic

Parametre knihy

24.85



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: