Kód: 19743648
Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust
Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to ... celý popis
24.85 €
Bežne: 30.74 €
Ušetríte 5.89 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust
Nákupom získate 62 bodov
Anotácia knihy
Managing and protecting a company's brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers' greatest challenge was convincing a consumer to try their product and stic
Parametre knihy
- Celý názov: Marketing in the #Fakenews Era: New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust
- Autor: Peter Horst
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 200
- EAN: 9781599329260
- ISBN: 1599329263
- ID: 19743648
- Nakladateľ: ADVANTAGE MEDIA GROUP
- Hmotnosť: 408 g
- Rozmery: 229 × 157 × 18 mm
- Dátum vydania: 18. June 2018