Involving Customers In New Service Development / Najlacnejšie knihy
Involving Customers In New Service Development

Kód: 15190235

Involving Customers In New Service Development

Autor Bo Edvardsson, Peter Magnusson, Per Kristensson

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with ... celý popis

65.67


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 13 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Involving Customers In New Service Development

Nákupom získate 165 bodov

Anotácia knihy

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

65.67



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: