Kód: 16090881
How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer
This book is carried out to understand the effect of positive and negative electronic word of mouth on consumer's purchasing decision of smartphones.
47.29 €
Bežne: 52.38 €
Ušetríte 5.09 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer
Nákupom získate 119 bodov
Anotácia knihy
This book is carried out to understand the effect of positive and negative electronic word of mouth on consumer's purchasing decision of smartphones.
Parametre knihy
- Celý názov: How Positive and Negative Electronic Word of Mouth can Affect Consumer
- Autor: Ako Mohammed
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 96
- EAN: 9783330853270
- ISBN: 3330853271
- ID: 16090881
- Nakladateľ: Noor Publishing
- Hmotnosť: 159 g
- Rozmery: 220 × 150 × 6 mm
- Dátum vydania: 25. March 2017
Obľúbené z iného súdka