Kód: 03191801
Argues that although corporate media are structurally organized to maximize profits and produce content that generally helps elites achieve their goals; this doesn't mean corporate media have less capacity to facilitate social cha ... celý popis
136.10 €
Dostupnosť:
50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.
Nákupom získate 341 bodov
Argues that although corporate media are structurally organized to maximize profits and produce content that generally helps elites achieve their goals; this doesn't mean corporate media have less capacity to facilitate social change than entrepreneurial or other forms of media.
Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Media studies
136.10 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )