Kód: 08656906
Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darujte túto knihu ešte dnes
- Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
- Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
- Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.
Viac informácií
Viac informácií o knihe Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
Nákupom získate 945 bodov
Anotácia knihy
"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism
- Autor: Christiansen
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 463
- EAN: 9781466662209
- ISBN: 9781466662209
- ID: 08656906
- Nakladateľ: Idea Group,U.S.
- Hmotnosť: 1488 g
- Rozmery: 229 × 152 × 31 mm
- Dátum vydania: 30. June 2014
Obľúbené z iného súdka