Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism / Najlacnejšie knihy
Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Kód: 08656906

Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Autor Christiansen

"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.

376.84


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Research on Effective Marketing in Contemporary Globalism

Nákupom získate 945 bodov

Anotácia knihy

"A volume in the advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series"--T.p.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

376.84

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: