Face Management in Spam Mails / Najlacnejšie knihy
Face Management in Spam Mails

Kód: 07062463

Face Management in Spam Mails

Autor Ayobola Raji

The Internet has become a daily necessity for facilitating, easing and in some cases, providing communication around the globe through emails, social media, networking, online media, web tours, adverts and commerce. This work, usi ... celý popis

68.13

Bežne: 75.47 €

Ušetríte 7.34 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Face Management in Spam Mails

Nákupom získate 171 bodov

Anotácia knihy

The Internet has become a daily necessity for facilitating, easing and in some cases, providing communication around the globe through emails, social media, networking, online media, web tours, adverts and commerce. This work, using Brown & Levinson's Politeness Strategies, concerns itself with the role communication plays in adverts. Specifically how Spam as a medium, is used to send unsolicited mass adverts to recipients. The research concludes that negative politeness(Spammer tries to reduce the imposition on recipient by providing a way 'out' from the request for recipient) is predominantly used in Spam messages and may come in two varieties - Formal and Informal Spam messages.

Parametre knihy

68.13

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: