Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great! / Najlacnejšie knihy
Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Kód: 25566866

Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Autor Mark Stanley Pmp

Senior executives from a well-known company have gathered at an off-site meeting. They are there to review the latest company results before they will be released to the public. Revenue is flat, profits are not growing, and custom ... celý popis

15.85

Bežne: 16.23 €

Ušetríte 0.38 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Experience Design for Customer Service: How To Go From Mediocre To Great!

Nákupom získate 39 bodov

Anotácia knihy

Senior executives from a well-known company have gathered at an off-site meeting. They are there to review the latest company results before they will be released to the public. Revenue is flat, profits are not growing, and customers are not saying nice th

Parametre knihy

15.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: