Emerging Issues in Global Marketing / Najlacnejšie knihy
Emerging Issues in Global Marketing

Kód: 21349517

Emerging Issues in Global Marketing

Autor James Agarwal, Terry Wu

This book examines emerging theories, frameworks, and applications of global marketing for the 21st century. It highlights how global marketing is changing in a globalized and digital economy that is fast increasing in complexity ... celý popis

240.48


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 13 - 16 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Emerging Issues in Global Marketing

Nákupom získate 603 bodov

Anotácia knihy

This book examines emerging theories, frameworks, and applications of global marketing for the 21st century. It highlights how global marketing is changing in a globalized and digital economy that is fast increasing in complexity and uncertainty. The tr

Parametre knihy

240.48

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: