Creativity and Advertising / Najlacnejšie knihy
Creativity and Advertising

Kód: 01296547

Creativity and Advertising

Autor Andrew McStay

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionism are of limited value, Andrew McStay sugge ... celý popis

51.68


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Creativity and Advertising

Nákupom získate 128 bodov

Anotácia knihy

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionism are of limited value, Andrew McStay suggests that adver

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Media studies

51.68

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: