Consumer Culture Theory / Najlacnejšie knihy
Consumer Culture Theory

Kód: 13594854

Consumer Culture Theory

Autor Nil Ozcaglar-Toulouse, Diego Rinallo, Russell Belk

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. They represent the cutting edge in qualitative consumer research. ... celý popis

184


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 13 - 16 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Consumer Culture Theory

Nákupom získate 461 bodov

Anotácia knihy

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. They represent the cutting edge in qualitative consumer research.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

184

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: