City Branding and New Media / Najlacnejšie knihy
City Branding and New Media

Kód: 09057692

City Branding and New Media

Autor Maria Cristina Paganoni

This book explores city branding in the public sector as an aspect of e-governance from a privileged linguistic, discursive and semiotic perspective. It analyses how local administrations and public bodies engage their stakeholder ... celý popis

88.48


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 13 - 16 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe City Branding and New Media

Nákupom získate 222 bodov

Anotácia knihy

This book explores city branding in the public sector as an aspect of e-governance from a privileged linguistic, discursive and semiotic perspective. It analyses how local administrations and public bodies engage their stakeholders by addressing key issues such as active citizenship, social inclusion and promotion of cultural heritage and events.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Language linguistics Sociolinguistics

88.48

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: