Call Center Handbook / Najlacnejšie knihy
Call Center Handbook

Kód: 08881236

Call Center Handbook

Autor Keith Dawson

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relation ... celý popis

71.26


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 12 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Call Center Handbook

Nákupom získate 178 bodov

Anotácia knihy

A guide to starting, running, and improving your call center, this guide covers various things from choosing the best site and buying the right equipment to managing agents, monitoring productivity, and enhancing customer relationships.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

71.26

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: