Brand Extensions- Keys to success in international marketing / Najlacnejšie knihy
Brand Extensions- Keys to success in international marketing

Kód: 04336028

Brand Extensions- Keys to success in international marketing

Autor Carolin Wobben

Over the last decades, an increasing number of international companies have strived to capitalize on the value of their most real and marketable assets: their brands. Urged to withstand the pressure of intensifying global competit ... celý popis

54.78


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Extensions- Keys to success in international marketing

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

Over the last decades, an increasing number of international companies have strived to capitalize on the value of their most real and marketable assets: their brands. Urged to withstand the pressure of intensifying global competition, various managers have

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management International business

54.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: