Psychology of Food Marketing and Overeating / Najlacnejšie knihy
Psychology of Food Marketing and Overeating

Kód: 22619171

Psychology of Food Marketing and Overeating

Autor Frans Folkvord

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promot ... celý popis

53.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Psychology of Food Marketing and Overeating

Nákupom získate 130 bodov

Anotácia knihy

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promote healthier foods.

Parametre knihy

53.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: