Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers / Najlacnejšie knihy
Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Kód: 19302901

Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Autor Patrick Van Der Pijl, Justin Lockitz, Roland Winjen

Six ways to create new value for customers Uber and Lyft took over the streets in San Francisco, providing a seamless and frictionless experience to get around. Few yellow taxis are left to serve tourists. Amazon shifted its busin ... celý popis

28.92

Bežne: 36.58 €

Ušetríte 7.66 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Business Model Shifts - Six Ways to Create New Value For Customers

Nákupom získate 71 bodov

Anotácia knihy

Six ways to create new value for customers Uber and Lyft took over the streets in San Francisco, providing a seamless and frictionless experience to get around. Few yellow taxis are left to serve tourists. Amazon shifted its business model

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

28.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: